Pris på denna häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Minsans

Trådstartare
Skulle gärna vilja ha era åsikter om vad ni tycker att denna häst skulle vara värd vid försäljning. Lite info om hästen:

Sto, 17 år. Importerad från Holland som unghäst, är en KWPN. Väldigt vacker och trevlig i hantering och ridning. En allroundhäst, duktig i dressyr och hoppning, har dock inte så mycket tävlingserfarenhet. Tränad 1m hoppning och LA dressyr, endast startad LB dressyr och 90 cm hoppning. Säljes dock inte som tävlingshäst utan som hobby/allround/ skogsmulle, vad man vill göra. Har inga skador utan är pigg och frisk, många år kvar att ge. Man kan även ta föl på henne, har bra avelsvärde. Har tidigare haft 6 st föl.
Så vad tror ni, att hon skulle vara värd?
 
Jämför med likvärdiga hästar som är utannonserade...
Det är inget direkt diskussionsämne.
/Moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 524
Tävling Hej! Mitt namn är Astrid Tillback. Jag är en tretton, snart 14-årig hästtjej. Jag har stora ambitioner och vill inget hellre än att...
2
Svar
23
· Visningar
2 796
Senast: Astrid1
·
Gnägg Funderade på att göra ett inhopp i annonsera mera men väljer att starta en egen tråd. Vet att ämnet pris på häst dyker upp här från och...
Svar
12
· Visningar
2 588
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Hejsan! Snabb info om mig: c 160cm kort, väger ej mycket. Vill ut och tävla i främst dressyr men även lite hoppning men främst en del...
Svar
5
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp