Pris på gammal Hubertus-sadel

fiaskurken

Trådstartare
Vad skulle ni ge för en hubertus allround, ca 20 år gammal? I hyfsat skick...Den behöver säkerligen stoppas om men annars är den skön att rida i och sitter bra på pållen min. Nuvarande ägaren undrar vad jag tycker det är värt att betala och jag har faktiskt inte en aning!! :crazy: Tacksam för råd!

Sv: Pris på gammal Hubertus-sadel

med tanke på att en ny kostar runt 7000 så kan inte en 20 år gml vara värt så mkt.... 500 kanske...

ja max 500 kr skulle jag betala

5, 50 ;) Nej, men sisådär 500 kr.

Innan du köper den borde du kanske kolla om sadeln är sned eller inte, (om du inte gjort det redan förståss) många nya hubertus är sneda, så med tanke på att den är 20 år så..... Men annars skulle jag väl säga 300-500:- beroende på skick.

Liknande trådar

Dressyr Frågar åt en vän då jag inte är helt bestämd själv över vad problemet kan vara och känner att jag inte kan ge så bra råd. Alltid svårt...
Svar
10
· Visningar
1 875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 215
Senast: Harbor
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 158
Senast: Buck
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka