Priser på Cavallo i Tyskland

Solponny

Trådstartare
Funderar fortfarande på vilka stövlar jag ska köpa.
Min pappas kollega i Tyskland har möjlighet att köpa stövlar till mig och skicka till Sverige. Så jag undrar; vad kostar egentligen Cavallo-stövlar i ridsportsbutiker i Tyskland?

Sv: Priser på Cavallo i Tyskland

blir det ngt strul med stövlarna kan det bli ett jäkla mecka att reklamera eftersom du måste skicka dem till åf i tyskland. Jag skulle inte göra det.

Så man kan inte skicka direkt till Cavallo? Är det så liten prisskillnad att det inte är värt det?

det kan man säkert men jag skulle inte våga chansa.

Jag vill ha en riktig åf att prata med när det gäller lite dyrare saker som stövlar oftast är.

Hade inte direkt tänkt mig den dyraste modellen heller, men ska absolut kolla upp med garantin och så innan jag köper (om jag gör det....).

Är det ingen som har koll på priserna?

Prova Googla. De ligger nog några hundralappar billigare iaf. Blir det inga problem med stövlarna gör du säkert ett klipp, men om något strular blir det väldigt struligt kan jag tänka mig.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: Kristall10
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 104
Senast: MJLee
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka