• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare miiirka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 103
  • Visningar Visningar 11 296
Sv: Priser

förra åter på stockholm horse game, vann jag ett delicato täcke, en himla massa med delicatobollar, 1200 kr samt ett present kort på 600 ifrån en som sålde morötter, måånga måånga morötter blev det. dock endast i 110.
bilden är mycket ful, vet inte vad hon gör, men bara för att visa täcket.
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_1/09220000-09229999/640x480/9220401.jpg?0

sen på en annan tävling var meeting priset en soffgrupp i från rum interiör. i första klassen vann jag ett bord därifrån. och i andra vann jag en ute grupp. ledde tävlingen om soffan men petade ett hinder i finalen. en bild på gruppen, fast min är i orange http://www.ruminterior.se/images/product/skanor%20079.jpg

sen har jag vunnit en massa mer skaker. men orkar inte skriva.

På min gamla ponny så blev det så att vi vann båda klasserna som jag red under ett meeting. ( MSV. hoppning) jag vann en hel massa!

Jättefin Kyra K jacka, segertäcke, foder, rosetter som var lika stora som ponnyn huvud ;) presentkort i hästbutiken på tävlingsplatsen. pokal och ett segertäcke till i andra klassen.. :)

Bilen var proppfull på vägen hem! Till ponnyn köpte jag självklart massa hästgodis.

Jag tyckte det var jätteroligt när jag fick en wendybok i pris :smirk:

Jag kan då säga att det bästa jag fått (inte dyrt eller så men ett underbart minne.) var det som jag "vann" på min första tävling utanför klubben, en lokal LD. Jag kom femma och var helt galet överlycklig, då fick jag en hovkrats, en vanlig grön hovkrats.

Jag har fortfarande kvar denna hovkratsen, min gröna fina hovkkrats.

Den är ju inte värd någonting i pengar, men för mig, ett av mina allra finaste minnen...

Jag tycker det är roligt att få segertäcken, gärna med en text på, kanske klubbens namn, klass, eller distrikt och år om det skulle vara DM. Pengar var jättebra, så att tävlingen inte blev så dyr.

Det konstigaste jag fått var nog ett "mjukisdjur" på en lokal ponnydressyr. Här är en bild på skapelsen...:angel:
Har vunnit nyckelringar också en gång, det var inte heller så roligt.
Vilket vackert pris!:angel:
Har du kvar den?:D

bästa
segertäcke -la lokal
pengar - alla gånger jag placerat mig!

sämsta
agria paraply - la lokal
cd.....(med en fjantig artist ja aldrig hört talas om) - la lokal
grimskaft - lb lokal

haha, det bästa jag vunnit:
* 2 kg Maraboumjölkchoklad
* Presentkort på 200 kr ( PÅ Riktig Ridsport)

Och det sämsta:
* En tandborste hahahaha xD
* En kaffemugg som det stod klubbens initialer på, inte så dåligt om det inte vore för att den var sprucken xD

det var nog när vi ( diddi o jag) kom etta i kumla. :banana: då fick vi ett segertäcke, rosett, plackett och en ullpad:bump:

Jag vann ett länd täcke, presentkort, anmälningsavgiften åter, plankett, rosett(1:a) och en gratis konstnärs presentkort av nån känd konstnär...:D Det var på Södertäljes nationella dressyrtävlingar för ponny 4/3-07 LA:4. En bit på vägen till SM!!:D

Jag har vunnit en liten pokal, och en liten "staty" som jag älskar :D Det var på en utbyteshoppning när jag vann på en häst jag aldrig ridit och som var sååååååååå het.. :smirk: Inte :p
Pokalen minns jag inte redigt, men jag tror det var på en klubbhoppning..

Plaketter är alltid jätteroligt att få. :D

Det enda "användbara" jag vunnit är ett dressyrspö, och jag som inte ens rider med spö.. :smirk: :p
Det var DM i dressyr på lektionshäst.

Haha måste ju säga det sämsta också :angel:
Det sämsta jag vunnit var när jag kom 1a (2a?) på en klubbtävling på grannklubben, då jag vann en liten ensilagebal. Den var dessutom möglig. :smirk:

Det bästa jag har vunnit är ett halsband med en stegrande häst I en LC dressyr.

Det allra bästa var när min häst kom 3:a på en dressyrtävling efter att i princip ha varit utdömd och sjuk ett år, det var min bästa revansch hittills.
I pryttlar är det ett ylletäcke som jag vann på en mindre hopptävling, typ LD-LC. Då fick jag en stor blomsterkvast också.
På Hebyritten i distans för kanske 18 år sedan fick jag en tjusig läderportfölj av Tärnsjöläder då jag kom på typ 2:a, 3:e eller 4:e plats.

Sist jag placerade mig fick jag ett vitt dressyrschabrak med valfri brodyr på. :D
Vid påsk när jag tävlade fick jag ett påskägg med choklad som var jättegod, och pengarna tillbaka. :d :D

kl*
Jag har nytt att lägga till till bästa listan efter senaste tävlingen :D

Regional Ponnydressyr, vann ett snö-halsband :love: och matchande schabrak+lindor. Tyckte det var bra priser.

Liknande trådar

Dressyr Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Svar
2
· Visningar
143
Senast: Fiorano
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Trots en majoritet svenska ekipage bland startfältet i Kristianstad International Eventings internationella fälttävlansklasser blev det...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Gunnar
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V