• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare miiirka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 103
  • Visningar Visningar 11 296
Sv: Priser

En pastaslev (i plast från Knorr) på min första hopptävling (klubb), den används faktiskt fortfarande (ca 11 år senare). ;)

Det bästa priset tycker jag nog är täcke :) fick det senast jag var ute på en lokal LB:0 (stort, mysigt AGRIA fleecetäcke):love:Sen blev det väl en liten tabbe andra klassen (också LB:0 ) då jag blev sexa och fick "Börja Rida"-dvdn :smirk: Förstår inte riktigt hur de tänkte :D

Mitt bästa finaste pris var nog ändå när jag och min ponny skulle in och rida omhoppningenn i DIV två allsvenskan. Jag var nervös så jag skakade och jag satt på en inte allt för rutinerad ponny ( då typ riden ett år) vi går in och sätter nollan och tar laget viader till FINAL. De går inte mäta den lyckan jag hade när alla kommer springades emot mig och HAlifax efter målgång. Jag grät av lycka.

DE glömmer jag aldrig (L)

Liknande trådar

Dressyr Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Svar
2
· Visningar
143
Senast: Fiorano
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Trots en majoritet svenska ekipage bland startfältet i Kristianstad International Eventings internationella fälttävlansklasser blev det...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: Gunnar
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka