priskostnad för inridning av häst?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Balans
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 097
B

Balans

jag undrar vad som kan vara lagom pris att betala för att få en 8 årig travhäst inriden och grundriden av en bekant som inte har någon utbildning, men erfarenhet av inridning och tillridning. hästen kommer inte stå uppstallad utan endast dynget runt i hage i ca en månads tid.
prisförslag mottages tacksamt.

Sv: priskostnad för inridning av häst?

Nar jag har haft hastar pa inridning har jag tagit 4000:- i manaden. Har ej dokumenterad utbildning, men mkt goda referenser.

helinackordering.

skulle kuna tanka mig att ett rimligt pris for dig ar ca 2000 kr. da i mitt fall jag raknat pa att 2000 kr = stallhyra och omkostnader och 2000 kr till mig.

Sv: priskostnad för inridning av häst?

tack för svaret, låter vettigt. :)

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 112
Senast: Badger
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 266
Senast: Claraclara
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 756
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka