Sv: Prisrosetter.
*kl*
Puttar upp tråden. Inga bra svar ännu
Jag har ponnytidens rosetter hängandes i dubbla rader (väggen tog ju slut, mitt rum var litet

) längs ena väggen i mitt barndomsrum och nuvarande unghästens har täckt en rad +1 på andra väggen.
Nu är jag på g att flytta hemifrån för gott (studentlyorna räknas inte, aldrig haft häst på studieorten) och vips så upptäcke jag och blivande sambon första saken vi inte varit överrens om

Han tycker mina rosetter är
skitfula och kan max gå med på att jag har typ ett par av de finaste framme. Jag å andra sidan älskar dem och hela poängen för mig är att ha alla i kronologisk ordning framme. Ponnytidens kan packas ner men för unghästen (som följer med i flytten och ska fortsätta tävlas) vill jag verkligen ha dem uppe.
Vad tror ni var det enda som lämnades kvar i flickrummet när flyttlasset gick i helgen
Jag har dem gärna i stallet också, om de kan förvaras så de inte tar stryk. Dvs i princip i glasskåp i sadelkammaren... Problem 1: sadelkammaren är inte i brukbart skick (inte stallet heller

). Problem 2: Sadelkammaren är skitliten, alldeles för liten för att rymma rosetter också.
Så, de lär väl hänga i flickrummet ett tag till....
Pokaler och plaketter har jag aldrig gillat, de är nedpackade allihopa och jag tror jag ska slänga de flesta om jag ska ta hand om de nedpackade (någonstans hos päronen) lådorna sen också.