Problem med att radera låsta Dagbokstrådar

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag upptäckte för ett antal dagar sedan att trådskaparen av en dagbokstråd inte kunde radera den om jag hade låst den, något jag trodde att de kunde.

Jag har forskat lite i detta och tror mig ha hittat en lösning som gör att det nu skall fungera.
Olåsta trådar har kunnat raderas hela tiden.
För att ta bort en hel dagbokstråd väljer TS att radera första inlägget i tråden med Radera-länken.

Som alltid om något inte fungerar som förväntat kan man alltid höra av sig till mig så försöker jag lösa det på bästa sätt.
 
Jag har haft detta under lite uppsikt. Tillägget för att hantera detta är ganska gammalt och möjligen lite buggigt så jag har precis bytt till ett nyare som förhoppningsvis är lite bättre med lite fler möjligheter.

Bland annat ger det även TS möjlighet att låsa sin egen dagbokstråd.

Jag har även lagt in lite mer synliga länkar till låsning och radering.

Skriv gärna vad ni tycker och om något verkar konstigt.
 
Det ser bra ut. Och så gillar jag att du markerat upp länkarna du försökte dölja, bland annat dagboken, med lite tydligare färg igen.

:heart
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 400
Senast: Shixle
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 511
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Just nu kan du se gamla trådar och diskussioner från 1998, jag tycker det är lite intressant att se tillbaka på vad som är lika och vad...
Svar
4
· Visningar
1 368
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 561
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp