Bukefalos 28 år!

Problem med brunstigt sto

Sv: Problem med brunstigt sto

Min connemara blir extremt kär i allt och alla när hon är brunstig men inte så att hon inte går att hantera, tvärtom. Allt är underbart :love:

Och intressant nog blir min supertjuriga welsh cob likadan. Hon umgås med de andra stona, de kliar manke och står gärna tätt tillsammans. Får se om det håller i sig nu när hon börjar gå ur brunsten, hoppas det. Ridmässigt är det ingen större skillnad, lite mindre benägen att lämna gården bara.

Det är så himla skönt!
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 209
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 383
Senast: dobbis
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 544
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 003
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp