P
PineappleHeart
Jag har en gratis sajt på webs.com. När jag arbetar i albumet med bilderna och skriver blir å, ä och ö ibland konstiga krumelurer. Se nedan (jag slagit mellanslag mellan varje tecken, men på sajten sitter allt ihop):
Istället för å: & # 2 2 9 ;
Istället för ä: & # 2 2 8 ;
Istället för ö: & # 2 4 6 ;
Det gäller BARA när jag arbetar i albumen, och bara när jag är inne på Edit Album (alltså Edit Photos) eller inne och tittar på själva albumet (då när bilderna är klickbara och små) inte annars. Det gör att det är helt omöjligt att förstå det jag har skrivit i Album Description. Men när jag klickat på bilderna och tittar på dem i stort format DÅ fungerar å, ä och ö. Är det någon mer än jag som råkar ut för det? Någon som vet hur man ska göra?
Mycket tacksam för hjälp!
Istället för å: & # 2 2 9 ;
Istället för ä: & # 2 2 8 ;
Istället för ö: & # 2 4 6 ;
Det gäller BARA när jag arbetar i albumen, och bara när jag är inne på Edit Album (alltså Edit Photos) eller inne och tittar på själva albumet (då när bilderna är klickbara och små) inte annars. Det gör att det är helt omöjligt att förstå det jag har skrivit i Album Description. Men när jag klickat på bilderna och tittar på dem i stort format DÅ fungerar å, ä och ö. Är det någon mer än jag som råkar ut för det? Någon som vet hur man ska göra?
Mycket tacksam för hjälp!