Problem med nätverkskort/drivrutiner

Det är ju just det som är problemet, datorn tar inte emot USB-stickor. Den reagerar inte när man stoppar in dem, i så fall hade ju den USB-stickan som jag köpte hos Kjell & co funkat :) Jag misstänker att drivrutinerna saknas för det med..
Min dator gjorde så en gång. USB-stickan "fanns" inte, eller om det stod att filerna inte kunde läsas. Som tur var kunde jag kolla upp saken på nätet och i Windowshjälpen och det visade sig bero på att jag stängt av automatiska uppdateringar i Windows, så då kom inte uppdateringarna för USB-stickans drivrutiner.

Det hjälper ju inte dig nu men kan vara bra att veta för alla som har problem med USB-stickor.

Den som blåst ut datorn borde väl kunna fixa det där åt dig?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Fideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp