problem med Nokia 5800 SMS

Adelente

Trådstartare
Hejsan!

Min Nokia 5800 har börjat vägra ta emot sms. För att kunna ta emot sms måste jag starta om mobilen eller sicka ett extra? Svårt att förklara. Detta börjar gå mig på nerverna och jag har inte råd med en ny mobil. Det fungerade när jag satte SIM kortet i en väns mobil men inte i denna. Någon som kan hjälpa mig? :crazy::crazy:

Förövrigt är det Telia jag har.

Sv: problem med Nokia 5800 SMS

Testat att lada ned SMS-inställningarna till telefonen igen? Ifall något blivit fel där menar jag? Inställningarna brukar gå att skicka till telefonen som sms från operatörens hemsida..

Sv: problem med Nokia 5800 SMS

Hittar inte där man kan hitta sms inställningarna?Kan någon hjälpa mig?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 383
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 938
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 557
Senast: Edla
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 980
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka