Problem med notiser

NU är det segt som bara den och det går inte att ladda upp foton 😢😢😢

Sen angående bevakning så fick jag EN uppdateringen via mailen i måndags...

När jag gick in hade jag fått ELVA uppdateringar i SJU olika trådar...
Det beror väl på om du ställt in om du vill ha notiser via e-post eller inte, standardmässigt skickas det nog inte e-post.

Att det segar mitt i natten är konstigt, någon annan som haft seghetsproblem vid en annan tidpunkt?
 
Det är dit du kommer om du klickar på notiser två gånger. Där samlas alla notiser, kanske notiser har missats i den vanliga pop-up menyn, då finns de där.
Jaha! Förlåt, väck i huvudet idag. Nej där finns de inte heller om jag inte har fått någon notis.
 
Det beror väl på om du ställt in om du vill ha notiser via e-post eller inte, standardmässigt skickas det nog inte e-post.

Att det segar mitt i natten är konstigt, någon annan som haft seghetsproblem vid en annan tidpunkt?

Ikväll har jag fått 4 olika mailnotiser, fast när jag går in finns det bara 2 nya uppdateringar...

Alltså tvärtemot mot härom dagen...
 
@Gunnar Vet du varför vi inte får notiser. Det verkar vara helt hejsan hoppsan vilka trådar man får ifrån. Och jag får mycket notiser...men inte från alla trådar.
 
Nej, jag vet inte varför det verkar som om notiser inte fungerar ibland. Ser ingen röd tråd i när det inträffar.

Ibland kan jag tänka mig att vissa användare inte förstår att det endast kommer en notis om nytt inlägg i en tråd oavsett hur många svar det kommit sedan man senast läste. När man läst tråden kommer det återigen en notis om det skrivs ett nytt inlägg.

Men det verkar ibland som det är något annat som ställer till det.
 
Nej, jag vet inte varför det verkar som om notiser inte fungerar ibland. Ser ingen röd tråd i när det inträffar.

Ibland kan jag tänka mig att vissa användare inte förstår att det endast kommer en notis om nytt inlägg i en tråd oavsett hur många svar det kommit sedan man senast läste. När man läst tråden kommer det återigen en notis om det skrivs ett nytt inlägg.

Men det verkar ibland som det är något annat som ställer till det.
Jag kan få 28 notiser från en tråd, både gillanden och skrivna inlägg. Har märkts tydligt nu den sista veckan. Rekordet det sista nu var nog 44 notiser totalt över en natt. Och jag går igenom listan nerifrån för att inte missa något. Och då fick jag ändå ingen från Barn fast jag var aktiv i tre trådar där och det kom nya inlägg jag inte läst.
 
Nej, jag vet inte varför det verkar som om notiser inte fungerar ibland. Ser ingen röd tråd i när det inträffar.

Ibland kan jag tänka mig att vissa användare inte förstår att det endast kommer en notis om nytt inlägg i en tråd oavsett hur många svar det kommit sedan man senast läste. När man läst tråden kommer det återigen en notis om det skrivs ett nytt inlägg.

Men det verkar ibland som det är något annat som ställer till det.
Förr var det så att man bara fick en notis. Nu får han sjuttiohundrstre.

Jag tror att jag får alla notiser jag borde få.
 
Jag får fortfarande inte alla notiser. Igår fick jag inga från hund, idag fick jag inte från Bukefalos men däremot kom hundnotiserna. Både PC och Android, båda med chrome.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 858
Senast: Daff
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 227
Senast: Rie
·
Bukefalos Nya störiga saker-tråden syns inte någonstans för mig förutom om jag söker på inlägg i den. Får inte heller notiser från den. Och nej...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp