Problem med nya msn

MinIan

Trådstartare
Jag laddade hem den nya msn. och nu kommer jag inte in!

är det fler som har problem med msn?

Jag skriver in rätt lösen.. så väntar jag på att den ska logga in.. men "msn gubbarna" bara snurrar och snurrar och den kommer aldrig in.. jag får inte ens ett fel meddelande, utan då hänger sig hela msn och jag kan inte avsluta den normalt.

och jag försöker hitta vad som kan vara fel, men det är helt omöjligt att hitta felet. för man kan ju inte ens skicka ett mail till dom och fråga om hjälp :mad:

innan jag laddade hem det så fungerade det utan problem..
är det någon som varit med om samma sak? vad ska jag göra?? =/

Sv: Problem med nya msn

verkar som att inte ens IE vill fungera nu :mad: (använder firefox just nu)

Avinstallerade du den gamla msn? Annars kan du gå in under kontrollpanelen lägg till/ ta bort program och avinstallera allt som har med msn att göra. Sedan hämtar du ner msn igen. Då borde det funka ;)

Då jag skrev detta hittade jag ingenstans där jag kunde skriva till dom. men nu har jag hittat, en liiten knappt på ett visst ställe, eller vad det var. men vem vet.. kanske fanns någon här som har varit med om samma sak. så slipper man vänta på kötiden över en miljon.

det gjorde jag faktiskt inte.
ska testa det faktiskt..

för min gamla msn, klickar jag på den så kommer den nya upp.så ja ska testa det :)

okej, men nu behöver jag ju inte det för jag har ju redan skickat ;)

fick ju ett svar. men det hjälpte inte direkt, så jag får se vad dom svarar med =/

testade det du tipsade om, men det fungerar fortfarande inte.. less jag blir :cool:

Nu blir jag less :mad:

Jag har fått två svar från msn utan att lyckas.
har googlat för att kanske hitta felet, men icke..

så då kollade jag anslutningar på min msn. då står det "Du är inte ansluten till .NET messenger service"
misstänker att det är problemet..
Så jag testar att felsöka, men det kan stå i en kvart och ändå inte bli klar med felsökningen.. den stannar vid "proxyserver" (tror jag det hette)

så jag får ju lov att avbryta.. så ska jag testa avancerade inställningar, men d¨hänger sig hela msn :mad:

någon? :(

Nu fungerar den och jag hoppas att den inte lägger av (då telia säker surf är uppd och klar)

för det var en som var problemet. så jag fick lov å installera om skiten. men nu fungerar både msn och explorer.. ska se om den fortsätter med det, annars blir det ett till samtal till telia :cool:

Jo, man kände sig lite "handikappad" utan.. och alla undrade vart jag hade tagit vägen :rofl: :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Enya
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 541
Senast: Takire
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 805
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II