Professional´s choise elite

hanoirocks

Trådstartare
Någon som har haft SMB II och gått över till elite? Är passformen mycket bättre? Funderar på att köpa nya elite nu men vill veta vad ni tycker om dem!

Sv: Professional´s choise elite

Jag har haft både den gamla modellen och har dom nya elite. Stor skillnad tycker jag, mycket bättre passform, lättare att få att sitta, dom gamla kasade lätt ner. Sedan så är det som lite resår vid kanterna så dom håller smutsen ute mkt bättre oxå.:banana:

Sv: Professional´s choise elite

Det låter bra :) Såg att b*nanza hade erbjudande nu så man kankse ska slå till :banana:

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 086
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband