Bukefalos 28 år!

Program som blurrar ansikten i filmer

Twihard

Trådstartare
Hej

Jag undrar om någon känner till ett program eller app som är gratis/billigt där man kan censurera ansikten i videoklipp? Jag vill blurra ansiktet på exempelvis en ryttare, men hur gör man? Har någon ett tips?
 
Åh det skulle jag också vilja veta. Har funderat så på den saken då jag troligen kommer behöva posta någon film och inte vill göra ryttaren identifierbar.
 
Även om man pixlar ansiktet på ryttaren, så är det säkert ett antal personer som känner igen hästen/ponnyn i filmen och där egenom identifiera ryttaren.
 
Även om man pixlar ansiktet på ryttaren, så är det säkert ett antal personer som känner igen hästen/ponnyn i filmen och där egenom identifiera ryttaren.
Ja och i många fall spelar inte det någon roll utan man vill göra ryttaren oigenkännlig för okända.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon som har bra tips på en slimmad app för anodroid för att göra anteckningar över tid? Jag har börjat väga mig lite mer...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: Exile
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
523
Senast: lil-sis
·
Fritid Någon som har tips på en app eller ett program med lämplig funktion som hjälper en att göra ”line art” från fotografier? Har provat ett...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Crossline
·
Träning Hej! Var kan jag hitta info om igångsättning sv häst som stått av olika anledningar? Vill gärna ha ett schema för träning där hästen...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp