Inga filmer på Discovery +?

Fibusen

Trådstartare
Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag trodde det skulle finnas massvis med filmer också, men jag hittar inte en enda? 🙈 Har bläddrat runt på appen i mobilen, men jag får enbart upp program och någon serie. Ser inte ens någon kategori ”filmer”.

Finns det inga filmer där? Eller är det för att jag har det billigaste paketet?

Jag har Netflix också, men tycker det har blivit så dåligt så hade tänkt att kanske avsluta det, men nu går det ju inte. 😂
 
Discovery är ju i första hand seriekanaler. Så vill man se filmer, är det inte rätt tjänst nej.

Finns ju massa andra än Netflix om man vill se filmer?
 
Discovery är ju i första hand seriekanaler. Så vill man se filmer, är det inte rätt tjänst nej.

Finns ju massa andra än Netflix om man vill se filmer?

Ja, det vet jag, men det fanns en massa program på Discovery som jag vill se, därför jag valde just det. Sen trodde jag att det fanns filmer också, så pass att jag kanske kunde säga upp Netflix, men där gick jag alltså bet. Jag tänkte om jag bara var dålig att hitta, eller om det faktist inte fanns. Jag får behålla båda helt enkelt då. 😅
 

Liknande trådar

Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 425
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 899
Senast: Fraegd
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 917
Senast: cirkus
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 678
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp