Program till ftp?

gul_zebra

Trådstartare
Jag ska försöka föra över ett par filmer till en ftp-sida eller vad man nu kallar det (jag och min gamla pälsk ska vara med på Discovery Channel! :bump: ). Kruxet är väl mest att jag inte är så teknisk och engelskan är inte det bästa så det är lättare att fråga här på svenska :p

Hur som helst, jag har kommit in på ftp-sidan och allt, men det som verkar saknas för att det ska fungera är ett program. Tjejen jag har kontakt med skrev följande;
"You may need to download a software like cyberduck (http://cyberduck.ch/) in order to use an ftp site if you don't have that on your computer already."

Jag gick in på den där cyberduck men det verkar bara vara för mac, jag har pc. Vad göra? Var hittar jag ett program som gör att jag kan föra över filmerna till deras ftp-sida? Har testat föra över utan att ladda ner nåt sånt ifall det kanske redan finns (jag har liksom noll koll på vilka program jag har i datorn :p) men det gick inte så jag antar att det är programmet som saknas..?

Sv: Program till ftp?

Gå in på www.download.com och sök på ftp-program så får du upp en hög som är gratis (kan behöva bläddra ner ett tag förbi alla sponsrade länkar).

Liknande trådar

C
Utrustning Hej, Jag bifogar här fråga och svar om hur man fixar gångveck på nya stövlar. Jag hittade det på "www.horse-sense.org" Har inte...
Svar
4
· Visningar
2 370
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur