Program till hemsidor?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Wilmakanin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 721
W

Wilmakanin

Jag håller på att göra en hemsida vet ni något bra program till det? bara undra:bump: :banana: :cool: ;)

Sv: Program till hemsidor?

På fullaste allvar: ett program med syntax highlighting, ingenting mer. Om du börjar använda WYSIWYG-editorer som DreamWeaver kommer du förr eller senare inse att du vill ändra någon detalj på sidan, och sitta med ett jättejobb för att du inte använt css. Du kommer behöva gå in i alla sidor och manuellt ändra detta, istället för att bara öppna css-dokumentet, välja det du vill ändra (t ex bakgrundsfärg) och så är du klar.

Läs mer: http://www.w3schools.com

Sv: Program till hemsidor?

På vilken nivå vill du göra en hemsida?
Orkar du sätta dig in i koder mm? Vill du bara inrikta dig på tex dina kompisar?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 010
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 705
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025