Programmet Super?

elfi

Trådstartare
Jag har nu laddat hem ett program som heter Super som skulle vara jättebra att konvertera filmer i, men hur f*n gör man? Jag får bara upp dom i mp4-formatet och det står ingenstans vart man konverterar, eller är jag blind?

Nån som har hållit på med det programmet som vill hjälpa mig?
Eller finns det något bättre program där man kan konvertera mp4/3gp format till ett vanligt wmv-format?

Tacksam för hjälp!

Sv: Programmet Super?

Nu sitter jag inte hemma och har inte tillgång till programmet, men du har längst upp till vänster (har jag för mig) inställningar till vilken typ av codec du ska använda dig av.

Hmm, okej.
Nu har jag ändrat till wmv-format där uppe. Är det rätt?

Namnls-2.jpg

Jupp, sen kan du även välja att exempelvis klicka på "No Change", om du vill att filmen ska ha samma storlek som orginalet.

Sen markerar du bara filmen, klickar på Encode och väntar.

Det blir bara ERROR efter varje film efter jag tryckt på Encode.. :crazy: *:devil: skitdata*

Namnls1-1.jpg

Så står det. Jag vet inte alls vad det blir för fel. :crazy:

Nä, det sa ju inte så mycket, du får försöka testa några av de tips som gavs där...

Nu har jag ingen mobilkamera eller någon film i mp4-format att testa med, men har du otur krävs det att du har någon typ av codec...

Liknande trådar

Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner... 2
Svar
26
· Visningar
2 431
Senast: Dentaku
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
Senast: Sonic76
·
I
Träning Ja som rubriken lyder, nu är ett år sedan ridningen kändes bra. Då gick hästen bättre än någonsin och det var skit kul att rida och...
Svar
17
· Visningar
2 159
Senast: Ignalina
·
IT & mobiler Idag blev jag filmad med min mobil när jag rider, eftersom jag ska skicka in till skolan jag ska gå på så min häst får följa med som...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Unix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S