Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Sängen blev klar igår :)

Första natten att sova där gick rätt så bra för Tim, han verkar trivas!

Den är målad i färger som han ofta brukar använda- lila och blå.
Han tar ofta dom kritorna när han ska rita, eller skriva (för han skriver numera också!!) så därför valde vi sängen i de färgerna. Den blå fick sitta inne så det skulle bli ljust.

Grinden sitter med boxlås så den är lätt att öppna, och den dagen han kan sova utan grind så är den bara att ta ner :)

Här är den...
31181423.jpg



31181462.jpg


Vad kunde passa bättre än alfabetet ;)

31181498.jpg


Å lite siffror såklart!

31181539.jpg


Det blev 4 lysdiodlampor som går att släcka var för sig, han har 2 tända på natten, blev lagom ljust då.

31181592.jpg


Den blev helt okej tycker jag trots min ringa snickarförmåga...
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Wow, den blev ju superfin! Finns inga som helst tankar på fängelsesäng. Kojsäng är det rätta namnet! Hoppas verkligen att han trivs!

Mvh Miks
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Åh vad duktig du är! Vilken fin säng han får!! :bow::love:

Hoppas att den hjälper honom att komma till ro.
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Vilken underbar säng :love: många barn skulle nog vilja ha en likadan.

Den iden skulle du helt klart kunna sälja till Ikea.
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Underbar!
Jag tror inte det finns många barn som har en säng som är gjord med mer kärlek iallafall! Det strålar om den.
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Vad fint det blev!
Håller tummarna för att Tim ska trivas i nya sängen :laugh:
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Underbar!
Jag tror inte det finns många barn som har en säng som är gjord med mer kärlek iallafall! Det strålar om den.

Precis vad jag tänkte. Tim är verkligen en mycket älskad son. Det finns inget tvivel på den punkten. :love:
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

*kl*

Tack så mycket allihopa :)

Tim verkar trivas bra i sängen. Han går direkt i den och lägger sig när det är dags att sova. Inte för att han sover då...Hoppas han nån gång ska få bli av med sin sömnstörning. Som nu la han sig vid 20.30 och är fortfarande vaken och studsar i sin säng, just nu sitter han och sjunger...
Å han och lillasyster har varit vakna lika länge idag och hon sover som en stock här bredvid mig...
Men nu har han i alla fall en säker säng att studsa runt i :)

Hans farmor och farfar ville vi skulle bygga en till dom med så han kan sova över där igen :)
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

den är verkligen superfin !
En riktig koja !

Byggd med kärlek och omtanke och dessutom praktisk !
Det är väl jättebra att även om han inte somnar direkt i den så ÄR han i den och ni vet vart han är.
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Ja, det är jätteskönt att veta att han är i tryggt förvar!
Hade han inte haft den sängen så hade han nu sprungit fram och tillbaka över rummet, vägg till vägg och sprungit maratonlopp. nu gör han det i sängen istället.

Tror dock han har en tuff dag idag, vanligast är att han somnar runt 01.00-02.00 såna dagar. Jag förstår bara inte hur han orkar...
 
Sv: Projekt; Säng till Tim. Vilken ser bäst ut? *bild*

Den är jättefin.
Det finns inte en unge som inte skulle gilla en sådan säng.
 

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 149
Senast: AnneB
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I måndags hade jag hopplektion och fick Jättehästen igen. När jag kom till stallet så stod han redan i stallgången och blev borstad. Så...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Magiana
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 432
Senast: Tjôta
·
Övr. Barn För nån vecka sedan så beslutade jag mig för att skriva ett brev till mig pappa för att berätta om Tims funktionshinder. Jag hade ännu...
2
Svar
20
· Visningar
3 124
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp