Protector vintertäcke

Eliin_87

Trådstartare
Min häst hade förra året ett innertäcke som egentligen var ett ute täcke. ett blått protector med bogveck. Det enda täcket som verkligen har suttit bra på honom.Köpte det på granngården. tyvärr gick det sönder totalt förra året. Har inte sett det på nån butik.
Är det någon här som vet var man kan köpa ett sånt täcke?

Sv: Protector vintertäcke

Är det ett Protector Utegångstäcke som är fodrat så har lillhästen det (kolla under prislistor, täcken, sen får du scrolla ganska långt ner). De får också in mera vintertäcken närmare säsongen.

Här kan du annars hitta återförsäljare: http://www.kallquists.com/FrmSetStart.htm
... och klicka på just "återförsäljare".

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ju sen förra våren börjat använda egenhändigt specialsydda leggings av kompressionsmaterial som arbetskläder eftersom jag... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 562
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 389
Senast: Edla
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 856
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka