PS of Swedens ridbyxor

Marvin

Trådstartare
Någon som testat?
Jag har hittat ett par riktigt snygga på hemsidan, men vill ju klämma och känna. Hur är de i materialet? Hållbarhet?

Jag har ett par helskodda ridtights och ett par ridbyxor. Båda är utan tvekan det skönaste jag haft på mig i ridbyxväg! Jag tycker hållbarheten är riktigt bra. Både ridbyxorna och tightsen ser fortfarande nya ut trots flertalet tvättar. Tightsen skulle jag kunna ha på mig 24-7! :o

Har iofs inte provat det dyrare segmentet av ridbyxor; Animo, Cavalleria Toscana mm, så dessa kan jag inte jämföra med.

Jag har ett par helskodda ridtights och ett par ridbyxor. Båda är utan tvekan det skönaste jag haft på mig i ridbyxväg! Jag tycker hållbarheten är riktigt bra. Både ridbyxorna och tightsen ser fortfarande nya ut trots flertalet tvättar. Tightsen skulle jag kunna ha på mig 24-7! :o

Har iofs inte provat det dyrare segmentet av ridbyxor; Animo, Cavalleria Toscana mm, så dessa kan jag inte jämföra med.

Det låter ju lovande! Får beställa hem och testa!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 323
Senast: Silje
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter PS of Sweden har kommit ut på andra sidan efter rekonstruktionen som e-handlaren ansökte om i höstas, kan Breakit avslöja. Vd:n...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Gunnar
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
519
Senast: warg
·
Utrustning Tjo, sitter här å smörjer läder och tänkte byta till mina nyköpta (beggade) sidostycken, som råka va ps of sweden (det säljarn hade...
Svar
8
· Visningar
622
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd