PS pannband?

...om man vill ha pärlor och strass såsom @Speedway däremot så skulle jag välja Paarden Bijoux alla dagar i veckan.

wp_001069_51520a45ddf2b33f04b49bb7.jpg

Beställt från Paarden, guldstrass och pärlor.

Senast ändrad:
@tolksele Jaha, matte får ta ett snack om det här med fåfänga fröken häst. Matte tyckte nämligen att priset på Paarden Bijou var mycket mer tilltalande. Får tala om hur många säckar morötter matte kan köpa för pengarna som blir över. ;)

@tolksele Jaha, matte får ta ett snack om det här med fåfänga fröken häst. Matte tyckte nämligen att priset på Paarden Bijou var mycket mer tilltalande. Får tala om hur många säckar morötter matte kan köpa för pengarna som blir över. ;)

Gör det! :up:

wp_002725_535fb61eddf2b307dbb19e2e.jpg

Ponnys PS-pannband (köpt på rea i sann snålmånad-anda!).
Fint men ponny knäpper lätt upp knapparna om hon råkar klia sig vilket är något så otroligt opraktiskt.

Liknande trådar

Utrustning Finns det pannband i x-full? Eller märken som är rymliga?
Svar
7
· Visningar
643
Utrustning Hej! Jag behöver ett pannband med knäppen som man kan fästa en löstagbar käkrem i, frågan är bara vilka som är bäst?! Flera märken...
Svar
3
· Visningar
398
Senast: Elendil
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 406
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 897
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur