Psykiatrin är ångestframkallande

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har mått ganska bra nu i juli. Har kunnat minska på flera ångest- och sömnmediciner och känt mig lugn ändå. Men så ringde nån från öppenpsyk (jag svarade inte) och ångesten ökar igen ...
Skrev ett meddelande om att jag mår sämre när de kontaktar mig så de får skriva om nån månad.
Vad händer?
Jo de skriver ett till meddelande på 1177, fast jag ju skrivit att jag mår sämre av sånt och att de inte ska kontakta mig än.
Så fick skriva ett till meddelande om det jag precis skrivit i meddelandet innan och lägga till att de inte ska svara på det.
(Varje gång det kommer sms från 1177 om att jag har ett meddelande i inkorgen så blir jag ångestig och darrig och vill helst inte logga in och läsa eftersom att jag inte vet vad som står där).
Verkar som om budskapet gick fram nu.
Känns mer och mer hopplöst. Man ska ju inte ångest av psykiatrin ... 🙁
Kanske jag måste minimera kontakten med dem för att kunna få må bättre. Ska fundera på saken.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
807
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
835
  • Artikel
Dagbok Orkar inte ha en riktigt tråd, för jag vill nog egentligen gnälla lite. Häromdagen sökte jag vård hos min vårdcentral för symptom jag...
Svar
14
· Visningar
1 637
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp