Jag har inte skrivit såmycket om dethär här innan men jag har träffat en psykolog en gång i veckan och nu ska det vara två gånger i veckan. Och nu ska vi börja med själva be arbetnings delen för ptsd.
Så idag så pratade hon endel om hur man gör det och jag kan inte förklara allt men en sak är att man ska åter berätta om trauma sakerna och då hjälper man hjärnan att om koppla så det blir mindre jobbigt och att alla symtomen blir mindre.
Men det kan ta ett tag som det blir jobbigare i början innan det börjar bli bättre.
Och så frågade hon lite om mina trauma saker liksom.
Och jag HATAR det så jävla jävla mycket och får skit mycket panik för jag vill inte och kan inte och jag kommer ALDRIG kunna berätta om alla äckel saker till henne.
Och jag måste ha trauma terapi för att annars kommer jag aldrig må bättre. Men jag kommer inte klara att ha det heller. Så justnu så är det enda jag kan tänka på är hur jag kan dö innan fredag så jag inte måste göra nån jävla trauma terapi.
Men ja jag vet inte vad jag ville med att skriva dethär. Men vill nog bara skriva lite. Och ifall nån som läser dethär har nån egen erfaren het om ptsd och sån be handling så får ni gärna skriva det eller om nån vet om man får vägra nån be handling. För personalen här svarar inte på det utan dom bara försöker över tala en.
 

Så bra att du tar med din kontaktperson som kan hjälpa dig att förklara! Förstår att det känns jätteläskigt att gå dit. Jag tror på dig, du verkar vara en modig tjej.
Tack ❤️ Men det bara känns skit jobbigt och att jag aldrig kommer kunna ha sån trauma terapi iallafall och då kommer jag aldrig må bättre heller. Men jag bara vågar inte ha trauma terapi.
 
Jag har tänkt på dig idag och önskat dig styrka och mod. ❤ Hoppas att det blev okej efter omständigheterna och att du kan få en mysig helg med M.
 
Tack ❤️ Men det bara känns skit jobbigt och att jag aldrig kommer kunna ha sån trauma terapi iallafall och då kommer jag aldrig må bättre heller. Men jag bara vågar inte ha trauma terapi.
Det känns inte så nu men du kommer må bättre. Och just nu vill du inte prata om det som hänt dig men det finns andra saker du kan göra för att må bättre. Tex vara rädd om dig och snäll mot dig på alla vis du kan komma på.

Hoppas det har gått bra för dig idag!
 
Tack till ni som har skrivit eller har tänkt på mig och sånt ❤️
Jag vill inte skriva så jätte mycket detaljer och sånt men det blev en sak idag så jag var tvungen att åka och få det ren gjort och sytt och sånt. Så det kanske förklarar också att det har gått skit dåligt idag.
Men nu iallafall så jobbar min favorit personal så vi ska kolla på Little women nu som är min favorit film så ska iallafall ha en lugn kväll ❤️
 
Mamma och pappa var här igår så det både var bra och dåligt hop blandat liksom. Och sen på kvällen igår så hade jag feber och har det idag också så jag har sovit ganska mycket idag bara. Och är lite som av stängd bara känns det som.
Skönt att du får vila. Krya på dig!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 065
  • Artikel
Dagbok Det är ju endel här som brukar tycka att jag gör bra teckningar om hur det är för mig och min upp fattning och så. Men ja jag vet inte...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 687
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 226
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 032
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp