![]()
Skådis från doctor who, torchwood, arrow osv.
Man skulle kunna säga att han gillar bilar också:
![]()
Börjar Mr J leda TG kan jag banne mig tänka mig att börja titta!
Har saknat det leendet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Skådis från doctor who, torchwood, arrow osv.
Man skulle kunna säga att han gillar bilar också:
![]()
OM de måste ersätta Jeremy med någon så kanske de kan få plocka in Jay Kay istället, minns att han varit gäst i Top Gear och var fullkomligt, underbart tokgalenHan gillar ju att vara där också. Hade väl passat ok.
Socker-Conny?
![]()
Ja herregud, även om jag älskat Top Gear genom åren och på något sätt inbillat mig (intalat mig?) att alla dumma plumpheter ingått i någon slags ironisk rollkaraktär så känns det ju nu, när det på något sätt ändå tydliggörs att han TYCKER sådär urbota jävla gammaldags gubbrasistiskt att det är long over due.Jag tycker nog att det var dags för Jeremy Clarkson att bli övertalig - det är ju inte bara i Top Gear som han har uppfört sig illa och sagt en massa dumma saker genom åren.
Misstänker att Richard Hammond blir ny programledare och är inte ledsen för det. James May kommer säkert att hänga kvar och så kommer de att stoppa in någon ny - någon nämnde Stephen Fry (tror jag, under annan stavning) och för min del hade det varit jätteroligt om han kom med.
Ja herregud, även om jag älskat Top Gear genom åren och på något sätt inbillat mig (intalat mig?) att alla dumma plumpheter ingått i någon slags ironisk rollkaraktär så känns det ju nu, när det på något sätt ändå tydliggörs att han TYCKER sådär urbota jävla gammaldags gubbrasistiskt att det är long over due.
Herregud, in med en cool tjej säger jag, gärna ngn med åsikter som hör hemma den här sidan 1999.
Ja herregud, även om jag älskat Top Gear genom åren och på något sätt inbillat mig (intalat mig?) att alla dumma plumpheter ingått i någon slags ironisk rollkaraktär så känns det ju nu, när det på något sätt ändå tydliggörs att han TYCKER sådär urbota jävla gammaldags gubbrasistiskt att det är long over due.
Alltså, dessa "sköna grabbar", vet inte vad som känns värst, att det känns lite jobbigt när bilden av dem liksom krackelerar, eller att de fortsätta?Han ÄR tyvärr så dum i huvet. Jag har ju sett honom i alla möjliga konstellationer under åren i England, där han varit med i nyhetsprogram, fotbollsshower und so weiter och ja, han säger precis lika dumma saker hela tiden.
En gammal kollega till mig åkte hem till Clarkson en gång för kanske fjorton-femton år sedan då han (kollegan) och ett par studiekamrater gjorde ett arbete gällande könsroller i media under sitt andra år på Cambridge. Först blev han vansinnigt arg, sedan blev han rätt så glad över att få uttrycka sig som privatperson. Men det var inga särskilt vackra ord som kom ut då heller![]()
Tänk om de hittade en kvinna med körkort!? Hur tokigt hade det inte varit (thii, thiii) Men..Vad löjlig jag är. Sån't kan man ju inte tänka sig nu! Det är ju bara 2015!Jag tycker nog att det var dags för Jeremy Clarkson att bli övertalig - det är ju inte bara i Top Gear som han har uppfört sig illa och sagt en massa dumma saker genom åren.
Misstänker att Richard Hammond blir ny programledare och är inte ledsen för det. James May kommer säkert att hänga kvar och så kommer de att stoppa in någon ny - någon nämnde Stephen Fry (tror jag, under annan stavning) och för min del hade det varit jätteroligt om han kom med.
Ja, eller hur? Jag hade gärna sett Sue Perkins i Top Gear. Nu har jag ingen aning om ifall hon har något motorintresse, men det känns spontant som om hon hade varit en strålande programledare för just Top Gear.