Pullarträns

Alice.Å

Trådstartare
Hej!
Funderar på att köpa ett pullarträns då jag tycker att det är så sjukt snyggt haha;). Men min häst är varken stark eller drar.
Kan ett pullarträns påverka negativt?
Vill även höra lite för och nackdelar:)

Om jag inte ska köpa ett pullarträns, vilket tycker ni då att jag ska köpa? (Inga jättepriser nu haha)

Hej!
Funderar på att köpa ett pullarträns då jag tycker att det är så sjukt snyggt haha;). Men min häst är varken stark eller drar.
Kan ett pullarträns påverka negativt?
Vill även höra lite för och nackdelar:)

Om jag inte ska köpa ett pullarträns, vilket tycker ni då att jag ska köpa? (Inga jättepriser nu haha)

Köp ett , spänn in det rätt så det varken sitter för högt eller för långt ner.

Jag personligen anser att nosgrimma inte behövs alls så frågan blir egentligen om din häst behöver en nosgrimma. Om inte så spänn din pullarnosgrimma löst men inte så löst att det blir obekvämt för hästen och var glad över ditt snygga huvudlag. Om du bedömer att hästen behöver nosgrimma så fundera på varför den behöver det.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
443
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka