"Pumpa sadel"??County comp

charmant

Trådstartare
Har en county dressyr sadel med luft fyllda bossor.nu undrar jag om det är någon som vet vart man kan pumpa upp dom...
Hade en rygg gubbe ute till min häst som sa att jag hade pyspunka typ på min sadel :)
Tacksa för alla svar

Sv: "Pumpa sadel"??County comp

hehe.. :angel:

Pyspunka.. :D

:idea: Bara o pumpa!

:bump:

Hör runt med olika sadelmakare eller där du köpt sadeln

Om den är fylld med luften som kallas för Flair så skall det gå att pumpa upp den. men inte om det är Cair som Wintecs sadlar.

love_loppan skrev:
Om den är fylld med luften som kallas för Flair så skall det gå att pumpa upp den. men inte om det är Cair som Wintecs sadlar.
det är sån flair.......men vart vänder jag mig.köpte sadeln med hästen...

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
325
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Jag har debatterat med mig själv om jag verkligen ska skapa den här tråden, men efter de senaste veterinärbesöken är det vissa... 2
Svar
35
· Visningar
2 801
Senast: Sol
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 766
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka