Pusseltråden

Idag har jag köpt två pussel. Ville ha lätt och okomplicerat. Och katter!

IMG_20220208_193541.jpg
 
Mysigaste pusslet! Fina färger, söta katter, lätt att lägga. Vad mer kan man be om? :love:
(Jag är lite trött i hjärnan, så jag tycker det är väldigt mysigt att lägga ett pussel där man direkt ser vad biten ska vara för någon stans, så att man slipper tänka om så mycket.)

IMG_20220214_232145.jpg
 
Mysigaste pusslet! Fina färger, söta katter, lätt att lägga. Vad mer kan man be om? :love:
(Jag är lite trött i hjärnan, så jag tycker det är väldigt mysigt att lägga ett pussel där man direkt ser vad biten ska vara för någon stans, så att man slipper tänka om så mycket.)

Visa bifogad fil 85924
Komiskt nog så är Juno (katten i inläggen ovan) väldigt lik sitt stjärntecken. Jajamen, ett litet lejon vars enda rättmätiga plats är en tron. :cool:
 
Påskpusslet inköptes inte förrän på skärtorsdagen vilket var väl sent eftersom mitt påsklov var innan påsk. Nu är det i alla fall klart. Ett pussel från Kärnan inköpt på Nationalmuseum. Kan rekommenderas, bra bitar och lagom svårt.
 

Bifogade filer

  • 20220430_114339.jpg
    20220430_114339.jpg
    514,2 KB · Visningar: 54

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 675
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp