Pusseltråden

@Avalbane Nyfiken på hur räv-pusslet går för dig, kanske skaffa ett själv. Köpte ett av samma märke men med fåglar, den åkte ut på Tradera och skickades iväg för nån dags sen 😅 Gav upp jag tyckte blev för svårt för mig kändes var för gryniga och otydliga 🙃
Jag tror det kan bli lite av en utmaning för mig. 😅 Nu har jag bara påbörjat ramen, men det lilla jag gjort har jag gått mer på vilken färgnyans bitarna har än detaljer. Ska bli intressant sen och se om tex räven är mer detaljerad än alla blommorna och hur det blir när man fått ihop större tjok om det blir tydligare/enklare då.

Det fanns ett pussel med en hjort också som jag valde emellan. Förhoppningsvis tröttnar jag inte ut på detta då jag gärna vill köpa hjorten med. :angel:
 
Jag köpte en pusselram med ställbart stöd på Lidl, skönt att kunna vinkla upp den och pussla i en annan vinkel och vila ryggen lite. Enkelt att flytta runt och lägga nån annanstans vid behov.
 

Bifogade filer

  • IMG_20231226_121229.jpg
    IMG_20231226_121229.jpg
    222,9 KB · Visningar: 60
Jag köpte en pusselram med ställbart stöd på Lidl, skönt att kunna vinkla upp den och pussla i en annan vinkel och vila ryggen lite. Enkelt att flytta runt och lägga nån annanstans vid behov.

Åh! Hur stor är den och vad var priset? Man kan ju kolla om den finns kvar i fler butiker tänker jag.
 
Usch vad jobbigt det här är att lägga så här sent på kvällen 😅 färgerna/nyanserna är inte alls lika tydliga irl som på bilden Visa bifogad fil 135463

Vad är det för väska du har? Hur stor är den och hur fungerar den? Måste den var plan även när den är stängd?
Har kikat lite efter nån bra väska, men antingen är de slutsålda eller tycker jag de är för dyra.
Är där några andra finesser med den? Jag såg nån modell med olika fack för att sortera bitar i också.
 
Vad är det för väska du har? Hur stor är den och hur fungerar den? Måste den var plan även när den är stängd?
Har kikat lite efter nån bra väska, men antingen är de slutsålda eller tycker jag de är för dyra.
Är där några andra finesser med den? Jag såg nån modell med olika fack för att sortera bitar i också.
Jag har en från Jumbo, sån här https://www.amazon.se/dp/B000EWC0NY...d=1877JE01YS0CT&psc=1&ref_=list_c_wl_ys_dp_it
Jag köpte min för ca 550 kr, priset svänger lite upp och ner på Amazon så är värt att spara den och kolla mellan varven.
Den kan stå upp när den är stängd, bitarna ligger kvar ändå :) jag har till och med kört bil med min, ståendes i bagaget och allt låg där det skulle!
 
Jag har en från Jumbo, sån här https://www.amazon.se/dp/B000EWC0NY...d=1877JE01YS0CT&psc=1&ref_=list_c_wl_ys_dp_it
Jag köpte min för ca 550 kr, priset svänger lite upp och ner på Amazon så är värt att spara den och kolla mellan varven.
Den kan stå upp när den är stängd, bitarna ligger kvar ändå :) jag har till och med kört bil med min, ståendes i bagaget och allt låg där det skulle!

Tack. Ser väldigt smidig ut, då ska jag hålla lite koll på den :)
 
Jag har en från Jumbo, sån här https://www.amazon.se/dp/B000EWC0NY...d=1877JE01YS0CT&psc=1&ref_=list_c_wl_ys_dp_it
Jag köpte min för ca 550 kr, priset svänger lite upp och ner på Amazon så är värt att spara den och kolla mellan varven.
Den kan stå upp när den är stängd, bitarna ligger kvar ändå :) jag har till och med kört bil med min, ståendes i bagaget och allt låg där det skulle!

😳 Den var dyr i Sverige ... Pa Amazon har kostar den 370 sek ... sa det kanns nastan som om jag behover den :bag:
 
Här har det också blivit en del pusslande i mellandagarna. Ett kattpussel där det tyvärr saknades bitar, jättetråkigt, och ett svårt 1500-bitars där det i princip bara var helt svarta bitar kvar utan nyansskillnad.

Sen två nya pussel. Jag älskar färgpussel så det var väldigt kul men väldigt lätt. Det andra pusslet köpte jag (nytt) för 39kr och var orolig över kvaliten och om det på grund av det skulle bli svårt/tråkigt att lägga, men det var verkligen toppen sett till priset och jag ångrar att jag inte köpte fler!

IMG_20231231_124532.jpg


Jag använder pusselmatta och tycker att det fungerar bra. Har inte haft något problem med att det går sönder/glider isär när man rullar och rullar ut, utan allt sitter där det ska och håller sig jättefint. Men en väska eller ram ser ju tusen gånger smidigare ut 😅
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 728
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp