Bukefalos 28 år!

Pusseltråden

1000004805.jpg

Yep, blev klar igår natt :love:

Få se vad nästa blir, har tid att tänka då inte hinner lägga pussel nu på ett litet tag.
 
Vilken färg har du på ditt? Jag har lagt rosa och regnbåge :) sugen att lägga nått mer, dom är rätt roliga ändå 😅
Silver. Jag letade efter det i över ett år för jag såg dem långt innan de började säljas i Sverige och sedan har det bara blivit liggande så länge 😞
 
Silver. Jag letade efter det i över ett år för jag såg dem långt innan de började säljas i Sverige och sedan har det bara blivit liggande så länge 😞
Du får försöka prioritera om så du hinner lägga det! Det rosa tog nog inte mer än runt 7 timmar för mig, det regnbågsfärgade runt 4 tror jag.
 
Har ju glömt lägga upp en bild på det färdiga pusslet. Tog ganska många dagar eftersom jag inte rikigt har hunnit sätta mig ner och lägga i lugn och ro. Hann bara lägga någon bit här och där. När jag väl tog mig tiden gick det dock hyfsat snabbt att bli klar trots att det var 2000 bitar. 😅

Har ett julpusssel som blir nästa projekt. Är ledig i mellandagarna så tänkte ta det då tror jag. Hinner nog inte innan jul med allt annat som ska fixas. 😄
 

Bifogade filer

  • thumbnail_IMG_0029.jpg
    thumbnail_IMG_0029.jpg
    493,6 KB · Visningar: 32

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 701
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Valp 2023 -den andra
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp