Pusseltråden

Jag pusslar också! :D Inte i samma raketfart som många av er verkar göra, jag är mer av en långtidspusslare. Just nu har jag snöat in på dessa pussel. Gillar stilen och att de ser lite annorlunda ut än bilden på kartongen när de är lagda (och så finns det ett inbyggt litet mysterium att lösa om man vill). Detta är på gång nu.

Visa bifogad fil 139611
Så fint motiv! Tror inte jag sett det förut, andra i den serien har sett rätt tråkiga ut 😅
 
IMG_7731.jpeg


Jag pusslar inte hälften så fort som er andra, men lite händer det iaf 😊
 
Hittat ett superfint pussel på Vinted, bara testat inom Sverige tidigare men nu vägrar den hitta något uthämtningsställe och tydligen kan man inte köpa om det inte är valt:arghh: fattar ingenting
 
Hittat ett superfint pussel på Vinted, bara testat inom Sverige tidigare men nu vägrar den hitta något uthämtningsställe och tydligen kan man inte köpa om det inte är valt:arghh: fattar ingenting
Vill du skicka bild hur det ser ut? Ifall vi kan hjälpa. Vill du inte posta i gruppen så skicka ett pm.
 
Vill du skicka bild hur det ser ut? Ifall vi kan hjälpa. Vill du inte posta i gruppen så skicka ett pm.
Testat på både adressen som låg inlagd sedan köp i Sverige, då hamnar jag på annan ort. Väljer jag att söka eller zooma in på min stad får jag bara upp att "inga upphämtningsställen hittades i det här området" :confused: Både på dator och mobilen. Ser inget märkligt på annonsen som tyder på bara upphämtning i Polen eller så med tanke på att det finns en leveranskostnad... Konstigt, var så enkelt förra köpet.
 
Testat på både adressen som låg inlagd sedan köp i Sverige, då hamnar jag på annan ort. Väljer jag att söka eller zooma in på min stad får jag bara upp att "inga upphämtningsställen hittades i det här området" :confused: Både på dator och mobilen. Ser inget märkligt på annonsen som tyder på bara upphämtning i Polen eller så med tanke på att det finns en leveranskostnad... Konstigt, var så enkelt förra köpet.
Hm märkligt! Aldrig varit med om det. En gång råkade jag ut för att bara ups kom upp som alternativ för mig, då avstod jag från köp 🤷🏼‍♀️
 
Inte kollat, men de verkar bara ha upp till 1000 bitar. Hur är kvaliteten på deras bitar? Jag är kräsen och stör mig på när bitarna inte har perfekt passform. Hade därmed tänkt köpa Ravensburger med 1500 bitar men det bygger ju på att någon klarar av att trycka bilden på ett vettigt sätt också. :cautious:
Har mejlat en kundtjänst så får jag se om det blir någon klarhet i det.
Kan uppdatera med att kundtjänst på Pixum svarade; det är förhandsgranskningen som visar en lågupplöst version för att inte överbelasta för folk med dåliga datorer. Fick garanti om bra kvalitet och vågade därmed beställa. Har nu hämtat ut pusslet som verkligen är super - jättefin detaljskärpa, fina färger och bra kvalitet på bitarna. Så nu börjar jag redan fundera på att beställa fler.. :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 727
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp