Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får yrsel bara av att titta på bilden.
Så här ska det se ut tillslutJag får yrsel bara av att titta på bilden.![]()
Vanligt på de nyare JvH tyvärr.La mycket pussel som barn/tonåring, lagt enstaka i vuxen ålder - men tycker det är så roligt och skönt att koppla av med!
Köpte mig ett Jan Van Haasteren för några dagar sedan som jag börjat lägga. Har bara några minuter per dag så jag har inte kommit så långt.
Men är besviken över kvaliteten, det är flera bitar i pusslet som är trasiga..Får väl limma ihop dem.. Vet inte om det är ett vanligt problem och något att reklamera för, men lite trist är det ju..
Hade reklamerat om det var fler än 1-2 st.La mycket pussel som barn/tonåring, lagt enstaka i vuxen ålder - men tycker det är så roligt och skönt att koppla av med!
Köpte mig ett Jan Van Haasteren för några dagar sedan som jag börjat lägga. Har bara några minuter per dag så jag har inte kommit så långt.
Men är besviken över kvaliteten, det är flera bitar i pusslet som är trasiga..Får väl limma ihop dem.. Vet inte om det är ett vanligt problem och något att reklamera för, men lite trist är det ju..
Vanligt på de nyare JvH tyvärr.
Hade reklamerat om det var fler än 1-2 st.
Det brukar finnas ett artikel nummer vid streckkoden, googla på det + namnet på pusslet så kan du hitta när det gjordesHur vet man om de är nyare? Sneglat på dessa pussel ett tag, det är roligt att lägga tycker jag men känns ju sådär om bitarna ska se ut såhär
Jag har hittat två riktigt skadade, sen är det ett par med mindre skador. Än så länge, har inte granskat alla bitar.. Är 1000 bitars pussel![]()
Här kan du se vilket år respektive pussel släpptes. Det syns även på utformningen av lådorna.Hur vet man om de är nyare? Sneglat på dessa pussel ett tag, det är roligt att lägga tycker jag men känns ju sådär om bitarna ska se ut såhär
Jag har hittat två riktigt skadade, sen är det ett par med mindre skador. Än så länge, har inte granskat alla bitar.. Är 1000 bitars pussel![]()