pyssel-ögon

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare emlem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 264

emlem

Trådstartare
Någon som har något bra tips på vart man kan få tag i plastögon variant större till sina pyssel?
Just nu är jag på jakt efter ett par svarta halvklotsformade med ögla på undersidan. Det enda jag hittar är minivarianten av dessa eller platta svarta knappar.

Jag har dessa i 12 mm. Men jag är med osäker på vad du menar? har du nån bild eller länk?
46860742-xWYNT.jpg

Nej jag letade efter helsvarta till min happypotamus. Tror att jag hittat rätt nu, menar ögon som liknar dessa
RGp1csO2Z29uLTE1.jpg

Google förstår inte alltid vad jag vill,ett ytterst frustrerande I-landsproblem, tydligen så ska man söka på djurögon för att hitta det jag vill och inte knappögon :banghead:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: __sofia__
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är... 2
Svar
31
· Visningar
1 468
Senast: Sassy
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 244
Senast: Halcyon
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka