Pyssla med piprensare

Bukefalos 30 år!

MissFideli

Trådstartare
Jag har en tanke. För många år sen när jag jobbade på midsommarafton, så plockade jag en bukett blommor och satte fram på bussen. Blev väldigt poppis, men höll ju inte så tror jag plockade 3 buketter den dagen 😅 Jag skulle vilja göra nått liknande och funderar på sånna där luddiga piprensare. Är det nån här som pysslar med sådana?
20190621_132217_001.webp

Jag har en tanke. För många år sen när jag jobbade på midsommarafton, så plockade jag en bukett blommor och satte fram på bussen. Blev väldigt poppis, men höll ju inte så tror jag plockade 3 buketter den dagen 😅 Jag skulle vilja göra nått liknande och funderar på sånna där luddiga piprensare. Är det nån här som pysslar med sådana?Visa bifogad fil 185645
Jag gör inte det men sett videos på folk som gör fantastiska buketter av piprensare så det tror jag blir toppen att fästa fram i bussen 😃
IMG_1109.webp

Inte gjort med piprensare, men pysslar lite med pappersblommor (crepepapper) som skulle kanske kunna vara ett alternativ :) Finns kit på typ panduro att köpa och var inte alls svårt.

Inte gjort med piprensare, men pysslar lite med pappersblommor (crepepapper) som skulle kanske kunna vara ett alternativ :) Finns kit på typ panduro att köpa och var inte alls svårt.

Lite orolig att de går sönder i fartvinden. Och om det regnar. Annars är det nått jag vill testa med, även där sett helt otroliga lampor!

Liknande trådar

• Långvariga problem med hals/luftrör
  • Inreda med växter
  • Tjurigt sto
  • Att vara sina föräldrars dotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat