Quarterfölbilder!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare carwes
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 217
  • Visningar Visningar 15 263
Sv: Quarterfölbilder!

jag är lite hemsk.. men jag hoppas nästan tant svart släpper först :angel: av rent egoistiska skäl...vill ju klappa tant svarts bebis så snart som möjligt ^^

*S* Nawh, man ska brås på sin mamma har jag hört :angel: ett litet småmulligt stoföl med vita strumpor och en lagom fisförnäm min :love:

nej, nej inte än!

igår var vi tvungna att flytta märrarna, för att kunna köra ut fjolårets gödsel i vinterhagen, så att den kan plöjas etc.
Jisses vilket race det blev på åkern!!!, men inga bebisar i natt för det:mad: :mad: :mad:
Tant tjock vill inte äta upp sitt underbart goda kraftfoder, kan det trycka på kanske??
jag blir galen!
har lagt fram fölgrimmor...

PS har hittat ett quarterföl på annonssidorna, kanske vi kan lyfta in här även om det inte är någon bukist???DS

Åh! Nu får det väl bli ett föl snart! Tjata lite på tanterna från oss så kanske det går fortare ;)

Haha, tycker helt klart att man får klippa in lite andra bilder på fölungar, vi måste ju dämpa fölabstinenesen på något sätt ;)

Inga alls ännu??? :confused:

Har följt denna tråden i det tysta och tänkte gotta mig lite åt några bilder i väntan på nedsläpp här hemma....

Men inte nått alls...... ännu....

Men hallå Syrran!!!!

Väntar du oxå föl?

Då måste vi ju sätta upp din med på listan! Så vi alla får hålla tummar och gå och vänta....

mvh Eva

Men åååh! Nu får väl era tanter skynda sig lite! Vi vill ju se bebisar här nu..... *otålig*

haha, tur jag inte har ett dräcktigt sto.. jag hade tjatat hål i huvudet på det stackars stoet...

Suck... inget i kväll heller....

Och Eva... jag såg att du fick en förklaring...:D

Nä tacka vet jag hundavel.... där är inte väntan så oliiiiidligt lång...:cool:

Jadu Syrran,
Du var mig en rackare att vara punktlig, samma tid kväll efter kväll..

Imorgon är det fredagen den 13:e, kanske det kan skrämma Anniequarters tant Brun och tant Svart till att klämma ut sina telningar.

Skräm! Skräms! Plupp! Plopp!

mvh Eva

Imorgon är det fredagen den 13:e, kanske det kan skrämma Anniequarters tant Brun och tant Svart till att klämma ut sina telningar.

Skräm! Skräms! Plupp! Plopp!

mvh Eva

Det är helt klart citat Plupp! Plopp!

Fram för mer pluppande...

kanske funkar att dansa en peppdans för tanterna och deras telningar?

:banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Den 12 april föddes en liten quarterbäbis hos oss!!!!:banana:
e. Colonels Fella
u. Callies Comet Bar
Det blev ett litet fuxsto. :love:

Här kommer länken:Min lilla bäbis

Senast ändrad av en moderator:

Försöker skrämmas så gott jag kan :cool:

Idag dök jag ju upp tidigare än jag brukar så det kanske inte fungerar så bra då.... :crazy:

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: cili
·
Kultur På begäran tänkte jag visa hur vi hanterar årets påskägg 😊 Vårt påskägg är ett strutsägg, men fyll gärna tråden med bilder på andra...
Svar
0
· Visningar
157
Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
389
Hästvård Hej! Ganska nyligen flyttade det in en valack till hagen där mitt sto går som enligt tidigare ägare har gått med ston innan. Ganska... 2
Svar
32
· Visningar
2 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka