JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Quattro Qui säljs inte - bara kanske kanske
Moderator
Hästnyheter
(Travnet)
Prince Juliano e. Juliano Star har flyttats från Karl-Erik Kihlman till Timo Nurmos.
Läs mer...
Hästnyheter
(Travnet)
Mantorpstränaren Claes Svensson (bilden) hotas av åtal för att han slog sin häst under ett lopp på hemmabanan i somras.
Läs...
Hästnyheter
(Travnet)
Odins Kjempe gick obesegrad genom 2008 och ståtade med nio raka segrar innan årsdebuten.
Läs mer...
Hästnyheter
(Travnet)
Förväntningarna inför Brioni s årsdebut på Jägersro var höga. Den här hästen har ju nämnts både som en kandidat till...
Störiga saker vi stör oss på, del 40
Tjatter I sådana fall så går det ju bra att inte kommentera när det skrivs om. I min erfarenhet så är det en stark majoritet av folk uppvuxna i...
Sryoqwe
1 minut sedan
GVFÖ 2025
Kultur Precis, jag tänker också att man kanske försöker lite extra eftersom det är TV och man är ihopmatchad av experter och därför försöker...
Kakis
17 minuter sedan
Svar: 212
Visningar: 11 854
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Det är svårt med att uppföljare - att skriva dem också. Ofta har man liksom "fått ur sig" den man verkligen ville skriva om - känner jag...
bettysmatte
30 minuter sedan
Svar: 1 640
Visningar: 77 785
Allmänt
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
26 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 46
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Det måste jag testa! Tycker Barkas svans varit så torr och tråkig och eftersom hon verkligen inte gillar att bli tvättad är ju...
Linda_A
38 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
48 minuter sedan