Qvinnersta 24/5

Sv: Qvinnersta 24/5

Ja det är imponerande...ska bli intressant att se hur långt "ponnyn" kan gå i hästklasserna.. Det lär inte ta stopp än på ett tag. :)

man får väl bara rida upp till lätt med ponny i hästklasser?

Han är ingen ponny längre utan tävlas som häst...

Jo jag vet ju det :p Men tydligen visste inte hästen det!

Vad roligt! Nä jag tyckte också att 120 kändes stort först men sen när man väl red det kändes det inte alls högt tyckte jag :p

Varför??? Han tävlades ju i dressyr förra året ju....

Terrängbannan var himla fin, hoppbanan också, men INGENTING funkade ju. :(
Vi fick vår dressyrstart senarelagd, men sen blev den huxflux tidigarelagd igen (givetvis i smyg :( ).
Gick fel hoppbana (var säker på att debutant var rött ju)
och sedan blev terrängen helt kaos vilket resulterade i
att vi inte hann med nånting (bland annat så fick den stackars hästen knappt nån mat).

Jättesynd på en så fin anläggning ändå, det skulle ju kunna bli jättebra.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 390
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 151
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
856
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 418
Senast: Lars L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka