R-hingstar utan D-blod

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare poff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 323

poff

Trådstartare
Kan ni hjälpa mig att komma på vilka R-hingstar utan D-blod, vi har tillgängliga i Sverige?

Sv: R-hingstar utan D-blod

Silvano, Blue Hors Romanov, Rubin Royal, Blue Horse Rush Hour, Heslegårds Rubin, Rosevelt

Iallafall några, fast jag har ju inte kollat om de finns med på språngrulla

Hingsten Floresco har 3 x R-blod och är utan Donnerhall.

Annars är det Rush Hour, JJ Ray Ban, Royal Blend, Silvano och Zuidenwind.

Tack, även till cirkus!

Hm, låter som det är rätt många... Men vid en närmare titt är det bara RayBan, Royal Blend & Zuidenwind som går på TAI. Flera utav dom har ingen betäckningslicens :(.

Floresco låter super, men verkar inte finnas tillgänglig längre, eller har jag missat ngt :confused:?

Alla hingstar jag nämnde har licens i år men Floresco är på FAI. Enligt Språngrulla står Rush Hour på TAI.

När det gäller Rolex TP har han Donnerhallblod i sig.

Hoppsan...missade D-blodet där...:o

Rush Hour står visserligen på TAI från Blue Hors men enbart för seminering på Gränsbo.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 332
Senast: Murray
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 503
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Malte har droppat lite blod från snoppen de senaste tre dagarna. Vi har hittat små fläckar i sängen och på golvet. I förrgår åkte maken... 2
Svar
22
· Visningar
1 617
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka