linnsan

Trådstartare
jag undrar hur mkt gram "krafftfoder" min kanin minst ska ha per dag.. han väger ca 500 gram nu men han är bara drygt 9 veckor..

Sv: råd...

linnsan skrev:
jag undrar hur mkt gram "krafftfoder" min kanin minst ska ha per dag.. han väger ca 500 gram nu men han är bara drygt 9 veckor..

Vid sån låg ålder brukar de få fri tillgång till pellets eftersom de fortfarande behöver mycket näring och så.. sedan när de börjar bli runt4-6 månader kan man börja trappa ner och ge de de "vuxenportioner"..

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Bison
·
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 794
Senast: Badger
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 052
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips för att få bort röklukt
  • Köpa husvagn
  • Vab eller inte

Hund, Katt, Andra Djur