Radbyte i Excel

tinaiva

Trådstartare
Kan man när man skriver i en cell göra ett radbyte och ändå vara kvar i cellen? Jag har inte lyckats, alla varianter jag prövat med gör att jag hamnar i nästa cell. :confused:
Har radbyte ikryssat och så länge jag skriver löpande text så blir det som det ska. Men om jag skulle vilja göra ett nytt stycke i samma cell så får jag inte till det.

Sv: Radbyte i Excel

Alt + Retur. (Enklast att se om du först ändrar formelfältet till att vara flera rader också.)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 256
Senast: qitis
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 399
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Hårtråd
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur