Radera sidor

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pannie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 793
P

pannie

Hur tar man bort alla adresser som man har varit inne på, så att de inte längre är spparade på datorn?

Sv: Radera sidor

Vad har du surfat på? :p.
Vilken webbläsare använde du? Internet explorer, Netscape, Firefox?

Renkött skrev:
Vad har du surfat på? :p.
Vilken webbläsare använde du? Internet explorer, Netscape, Firefox?

He he! ;) Jag var inne och ändrade på lite saker, men kunde inte hitta hur man gör. Jag använder Internet explorer.

Verktyg -> internet alternativ. Sen kan du tömma cookies, filer och rensa tidigare.. Sen är du väll fri på det hela ;).

Vill du bara radera en sida kan du gå in på tidigare och markera den sida du vill ha bort. (Ctrl H)

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 015
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag fjorde en felanmälan av det som är på bilden. Beskrev att den inte går att koppla in i datorn pga har blivit böjd. Men vad heter...
Svar
4
· Visningar
316
Senast: Elo
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
676
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka