Bukefalos 28 år!

Rädd för Hundra!!

S

Shampoo

Hjälp mej! jag är rädd för hundar det har jag varit sen en hund hoppade på mej (och jag känden hunden och inte vem som ägde den) nu har jag ett problem! hur ska jag komma över det??:confused:
jag är mest rädd för stora hundar, dom små går ganska bra faktist!
Hjälp Mej!
 
Sv: Rädd för Hundra!!

Du känner inte någon som har en hund som inte är sån så den måste hälsa jämt? Du skulle behöva träffa hundar som är neutrala eller hur jag ska säga. Sånna som bara är med och låter dig vara tills du tar kontakt själv.
Lugna och snälla hundar som inte är påflugna :)
 
Senast ändrad:
Sv: Rädd för Hundra!!

Ja, men jag känner inte någon som hund:cry:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Funderar fortfarande på vilken hundras/typ jag önskar som min nästa hund, och nu blev jag tipsad om Tibetansk terrier. Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 453
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 145
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 023
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp