Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
För ca en timme sedan ar jag och trimma min lilla kille och mitt i allt hör jag ett gnäll, tänker inte mkt på det men när jag kommer hem upptäcker jag ett litet hack i örat (det är rött och lite hud hänger!!) Kommer det läka själv? Tvätta med lite hemmagjord koksaltlösning men är orolig av naturen så nu tittar jag där hela tiden!!!
Jag de e nog bäst att låta de läka av sig själv...har tratt hemma som tur är, han flaxar rätt mkt med örat- hoppas de inte stör läkningsprocessen!? Tack för svar!
Även små jack i örat kan blöda oerhört mycket. Om det inte kommer blod så kommer det nog läka bra själv. Även om de störtblöder från örat kan det vara ett litet sår
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...