JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Jag gav ett foder med 24% en gång när vi tränade som hårdast. Men hon fick ett himla besvär med magen då! Blev väldigr lös och så. SÅ jag fic lösa det med att ge ett mer normalt foder och byta ut ca 1/3 av fodret, då gick det bra
Hej!
Är det bara jag som tycker hunden ser ut att vara i lagom hull?
Blank och fin och revbenen syns inte det minsta. Hunden i sig är ju lite av den tunna typen och ja, jag tycker att den ser jättetrevlig ut!!
Tack!!!
För att du tycker min hund ser trevlig ut...Väl uppskattat MVH/Hanna
Korsbandsskador hund
Hundhälsa Hej, har lite frågor till er som har erfarenhet av korsbandsskador på hund.
Någon som opererat korsbanden på sin hund och vilken typ av...
Startad av Sandrahorse99
18 Jul 2026
Svar: 6
Visningar: 323
Hund
Hund och ekonomi?
Övr. Hund Man behöver ju i princip vara miljonär för att ha råd med husdjur numera.
Hur tänker ni som har lite sämre ekonomi inför att skaffa...
Startad av Trasmatta
20 Aug 2026
Svar: 46
Visningar: 2 008
Hund
Vara dagmatte, hur funkar det?
Övr. Hund Jag har tänkt mycket på i framtiden att vara hundvakt åt någons hund. Men jag undrar hur det fungerar? Är det någon här som har varit...
Startad av SlösaSpara
29 Apr 2026
Svar: 21
Visningar: 1 869
Hund
Att skaffa hund nr2
Övr. Hund Har en 3 år gammal okastrerad PK hane och är lite småsugen på att skaffa en till hund av samma ras. Det blir troligast en avkomma till...
Startad av Fiorano
2 Sept 2026
Svar: 6
Visningar: 650
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Det finns en grej som heter Zero Mouse och som installeras i kattluckan. Den släpper inte in katten om den har något i munnen.
Tyvärr...
Wille
Idag kl 20:53
Svar: 1 966
Visningar: 119 899
Katt
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Och i vårt sista kläck har två av blommekycklingarna HÄTTA 😍 ytligt som tusan men så himla gulligt! Har kollat efter uppfödare som har...
Bluefish
Idag kl 20:40
Svar: 246
Visningar: 13 926
Djur