rakt apple mouth fullcheck?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horsemaniac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 709
H

horsemaniac

letar efter rubrikens bett. hittar det på globus hemsida (självklart!), men vill hitta en hemsida där man kan beställa det bettet oxå. någon som vet? tydligen är jag blind, lr har alldlees för skitiga glasögon :mad: :(

Sv: rakt apple mouth fullcheck?

jag letade som en galning efter ett sådant bett för snart 2 år sedan. Pratade till sist med personen som tar in betten till Sverige, dvs den svenska agenten och han sa att det bettet ingick inte alls i det svenska sortimentet och kunde inte heller beställas... :-(
Det slutade med att jag köpte bettet från Irland genom bekanta.
Har du tur så kanske de ändrat sig så att de går att få tag i dem här nu, kolla med en affär som säljer dem så kan de i sin tur kolla med agenten.

Liknande trådar

Utrustning Efter att ha haft problem med hästens mungipor mer eller mindre sedan jag köpte honom så har jag kommit fram till att han är...
Svar
5
· Visningar
1 953
Senast: Ace
·
Utrustning Jag rider min häst med micklemträns och ett smalt tredelat bett för det mesta. Det är den utrustning jag har kommit fram till att passar...
Svar
7
· Visningar
1 487
Senast: palle
·
Utrustning Har precis köpt ett rakt äpple mouth bett och blev lite fundersam på vilket håll bettet ska sitta på. Det är ju rakt på ena sidan och på...
Svar
0
· Visningar
1 124
Senast: Safira
·
Utrustning Jag har en ponny som är orolig i munnen, han tuggar och gapar på alla de bett jag har testat. Brukar funka bra på ett bett ett tag, sen...
Svar
9
· Visningar
1 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka