Rakt pelham eller jaktkandar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Minime
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 011
M

Minime

Halloj...
Nu har jag, efter X antal diskutioner både här o på ridtravare.com belutat mej för att byta bett på min darling, till ett pelham eller ett jaktkandar.
Grejjen är den att som fattig student kan man ju inte bara springa till närmste H***s o inhandla bett hur som helst när man inte ens vet om dom fungerar som man tänkt sej... Har inte heller nån jag kan låna av...inte än iaf.
Menjag undrar finns det inte nån här som har ett rakt pelham eller ett jaktkandar liggandes nånstans? Str 12,5 :D
Kan inte betala hur mykke som helst men nån slant ska jag väl kunna skrapa ihop :D

Sv: Rakt pelham eller jaktkandar

kolla på trader* och kolla i hästaffärer, en del har en s k begagnathörna, där kan man komma över bett till bra priser. B*rjes är hyfsat billiga på bett med...

Sv: Rakt pelham eller jaktkandar

satt och lusläser på trader* inatten men utan framgång...jo men grejjen är ju den att när man passerar gränsen mellan norr o söder så blir det lite glesare mellan hästaffärerna =/ o dom som finns har bara det dyraste oftast =( men men...jag får söka vidare...

Liknande trådar

Utrustning Har efter att jag läst lite trådar kommit fram till att jag har haft för stora bett åt mina hästar! :o Har bara användt det som jag gått...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Lindon
·
L
Utrustning Med risk för att bara få massa skäll om att det redan finns en miljon trådar om detta ska jag till mitt försvar säga att jag har sökt...
Svar
3
· Visningar
1 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka