Rambo plus vs Rambo Wug

chippen86

Trådstartare
Hej!
Tänkte höra om det finns några vänliga själar där ute som skulle kunna hjälpa mig... Sitter med bilder på Rambo plus (one-piece) och Rambo Wug och försöker jämföra skärning i bogen på täckena. Är skärningen sådan på Rambo plus, att man skulle kunna säga att det är ett wug, fast med helhals? Tycker det ser ut som att v-frontsknäppningen sitter mer i samma vinkel som på wugen och inte som på rambo original, men det kan ju vara synvilla också... Någon som har båda täckena och kan jämföra?

Sv: Rambo plus vs Rambo Wug

Det är likadan V-frontsknäppning och samma skärning på båda täckena, enda skillnaden är att Wug-modellen har halvhals och One Piecen helhals :)

Tack, är det skillnad på dessa täcken jämfört med v-frontsknäppningen på originalen, eller är det bara jag som inbillar mig?

Jag har tidigare haft wug, då jag har tyckt att modellen är out-standing i passform och att hästen aldrig får skav.

Den har gången valde jag "Nya Orginal" med v-knäppning, för att kunna lägga till en liner. Den nya orginal-modellen sitter mycket högre i nacken än den gamla, ingen känsla av att den skulle kunna hänga på bogen. Jag är nöjd.

Liknande trådar

Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 511
Senast: Niki
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 984
Utrustning Ska beställa ett täcke som helst hade behövt komma igår, men vet inte riktigt vilket jag skja ta av dessa..? *Hjälp* Rhino Plus...
Svar
14
· Visningar
1 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka