Rambo Protector

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Yamaha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 445
Y

Yamaha

Ja, ni ser ju rubriken.. ;)

Jag har sett reklamen för Rambos insektstäcken och tycker att dom ser jättebra ut. Men var hittar man återförsäljare??
Är det någon här som vet var man kan få tag på ett sådant??

Sv: Rambo Protector

Jag köpte ett Rambo insektstäcke förra sommaren (men kommer inte ihåg vad modellen heter. Det fungerar i alla fall bra.

Bästa sättet att hitta en återförsäljare är att gooogla på "HOrsewear of Ireland" och gå in på deras huvudsida. Därifrån finns länkar och listor på återförsäljare.

Dessutom finns det företag man kan skicka efter ifrån, sök bara på Rambo eller Horsewear på forumet så hittar du säkert länkar till de företaget(en), kommer inte ihåg vad de heter nu.

Tack alla för svar! :)

Googlat har jag gjort förut men utan resultat.
Jag har precis kollat länken och dom hade ju precis dom täckena.

Så nu ska jag snart ringa dit...

Än en gång: stort tack! :bow:

Du som har ett sådant täcke kanske vill berätta lite mer om det?

Hur är det i passformen?
Jag provade en kompis´b*castäcke förra sommaren i stl 155 fast min häst normalt drar 145. Det var stort och rymligt utom fram i bogen där det var jättetrångt och där behöver verkligen min häst lite space.

Hur är det i materialet? Jag har erfarenhet från fyra olika sorters insektstäcken och ett har varit jättestelt och hårt medans ett annat har varit alldeles för mjukt och tunt istället, har gått sönder för minsta lilla.

Jag har sett att det är kryssgjordar och dubbla bogspännen fram, är det benremmar också?

Många frågor, hoppas på svar.... :)

Hur beställer man hem katalogen? Går man in på deras sida? Är den gratis?

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
396
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
291
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka